Thursday 4 October 2012

Dugaan

Dugaan yang datang mematangkan aku. Aku harap aku kuat menghadapi semua. Aku harus tetap dengan hubungan ini. Aku akan. Aku sayang dia. Terlalu sayang. Aku nak dia tahu yang aku hanya ada dia seorang saja. Tiada yang laen. Dan tak akan ada yang laen. Demi Allah, aku inginkan hubungan ini kekal hingga ke syurga. Ingin kan dia menjadi yang halal untuk aku dunia dan akhirat. InsyaAllah.

"Ya Allah, mohon Kau kuatkan hati kami. Tetapkan hati kami. Dan yang paling penting, jauhkan segala perkara yang mendatangkan keburukan untuk kami. Amin. Aku tahu Kau Maha Mendengar. Terima kasih Ya Allah."

Saya terlalu lemah awak. Lemah sangat. Dan banyak kurangnya. Kerana itu saya perlukan awak bersama saya walau apa pon yang jadi. Sentiasa bimbing saya ke jalan yang diredhai-Nya. Jangan pernah berhenti.

I won't give up on us
This is my promise 
Please stay
 I love you so much



No comments: