Friday 10 August 2012

Sayang kerana Allah

Ya Allah , aku bersyukur dengan ketentuan-Mu . Apa yang diharapkan adalah berkekalan . InsyaAllah . Restu mama & abah buat aku lebih tenang dan yakin dengan perasaan ini . Demi Allah saya sayang awak :) Dia dah macam sebahagian dari keluarga aku . Aku dapat rasa semua tuh .

Dia buat hidup aku lebih matang sekarang . Aku hanya insan lemah yang banyak kekurangan . Tetapi aku tak pernah berhenti berusaha untuk menjadi yang terbaik untuk dia . Aku akan baiki kelemahan ini . Aku yakin dia boleh bimbing aku menjadi seorang wanita solehah . InsyaAllah . Terima Kasih awk .

Allah jaa tahu macam mana rasa sayang dan rindu aku kat dia . Aku tak putus putus doa supaya kami dipertemukan jodoh . Kita hanya mampu merancang , Allah yang tentukan . Aku tak pernah lupa benda tuh . Kata kata itu membuat aku lebih sabar , yakin , percaya dan terus berdoa untuk yang terbaik buat kami . Amin

 Do not love the one who doesn't love Allah.
 If they can leave Allah they will leave you. - Imam Shafee




No comments: