Thursday 16 August 2012

Cuba Menjadi Sempurna

Aku tak sempurna . Sangat tak sempurna dan banyak sangat kelemahan . Tapi aku tahu aku boleh cuba untuk jadi sempurna di mata dia . Aku cuma ingin jadi yang terbaek untuk dia . Aku minta maaf atas salah , kurang dan lemah yang ada dalam diri ini . Aku hanya manusia biasa yang masih memerlukan bimbingan .

Namun , aku tengah mempersiapkan diri yang lemah ini ke arah yang lebih baek walaupun untuk kita . Yaa awak , saya akan belajar masak , saya akan belajar jaga rumah , saya akan belajar jaga awak & yang paling penting saya akan penuhkan ilmu :) Saya ingat semua pesan pesan awak . Terima Kasih . InsyaAllah .

Apa yang saya inginkan adalah doa yang ikhlas dari awak . Saya sayang awk kerana Allah . Allah itu Maha Mengetahui . InsyaAllah dengan restu oleh abah & mama , ayah & mak kita , kita dapat membina mahligai impian bila sampai masa tuh . Amin . Semoga rasa yang dikurnia oleh Allah s.w.t ini akan kekal hingga ke Syurga .

           

No comments: